Wednesday, April 8, 2009

off tha dome


Random thoughts...

Hmmm...where do I start???

Let's start with my favorite wish upon a star baby momma...

Sanaa Lathan...Sanaa Lathan...Sanaa Lathan
Why do people get quiet when you get on an elevator?

Ever smell someone who smells like they FELL in the bottle of cologne/perfume?

President Obama picked the North Carolina Tar Heels to win the NCAA Tournament. Maybe he knows what he's talkin bout? Lol

Water should NOT smell

Ever noticed people who would rather squint their eyes than to go get their classes?

The Masters start this week. They may need to start calling it the Tiger Invitational

They say that you learn more in the first 6 yrs of your life than you learn for the rest of your life

Does that mean that my son Kameron (age 6) is smarter than me right now?

Who was the "genius" who decided to cast a movie with Beyonce Carter and Idris Alba? Not only do they star in the movie but their marriage is challenged by a stalker/fatal attraction white lady. Blah. I'll pass on this one...

Do people really spend $200 for some Air Jordans?

Maybe I have a sick sense of humor but I find some things very funny.
Peep this dude. Snapped him on the train. Peep the baby aspirin orange suit and the shoes. I had to hold my laughter in while I snapped this clown.





Do you like to be tickled?

If you have "bad sex" with a man/woman the first time that you get with em...do they get a 2nd chance to redeem themselves?

Baked fish or baked chicken?

Family Guy or Simpsons?
I know that Spring is around the corner and you wanna get your workout on but don't hog the treadmill at the gym. Do your 30 mins and then kick rocks.

Now...y'all know how I feel about being ashy in public! I snapped these dogs when I was in Minneapolis last week. Who wears flops on 40 degree day. Please pass the lotion, grease, or WD-40

Hollatchaboi!!!



28 comments:

MzInspiredMind81 said...

Sanaa Lathan is so my girl crush! She's just beautiful.

I'm not sure if I'm more mad at dude's suit or his shoes...WTF! WOW.

I hate being tickled b/c I laugh to hard and feel like I can't catch my danggone breath.

I usually will give them a chance to redeem themselves..the 'hype' of the first time could just have them nervous.

Family guy all day!

Hmmm baked fish or chicken, that's a hard one?

The Jaded NYer said...

I cannot deal with those shoes NOR that suit... I'm gonna have nightmares for weeks. Thanks, Kyle! HMPH!

Smarty Jones said...

LMAO @ the ashy ass feet! She looked like she'd been kicking flour.
Who makes a suit that color?
You're right, water should NOT smell like anything but water. And yes, I can smell water. I am the country ass who can smell rain coming.
Hey, hey, hey, I squint sometimes when I can't find my specs.
That is correct, everything you need to know to survive, you learn in kindergarten. You learn to talk, you learn your numbers, your alphabets and colors.
I hate being tickled, my ex- used to do that when I got mad at him. I laugh uncontrollably and it pisses me off.

12kyle said...

@ MzInspiredMind81
Sanaa is sumthin sweet. She could get a few dollaz from ole 12

That's a good question...I dunno what's worse...the suit or the shoes. Maybe the suit? That joint is downright terrible

Haaaa! Nervous and unable to perform under pressure

@ Jaded Santana
I'ma let you in on a little secret...I overheard him telling somebody that he was going to see a judge. I could only shake my head. Who goes to see a judge dressed like that?

@ Smarty Jones
Those feet were soooo ashy. I was kinda nervous that she might catch me taking a picture of em. But I HAD to do it!

I can't think of any designer who would make something that bad. Maybe I should've asked him where he got it from

LoL! You took me back with that. I can "smell" rain, too.

If we learn it all in K and 1st grade, then maybe we should quit school after that?! LoL

eclectik said...

Family guy easy

BorednTalkative said...

Sanaa's hot.

I can't see anything without my glasses, so squinting wouldn't help. My glasses stay on my face all the time, unless I'm sleeping.

Hey my daughter's two and already thinks she knows everything.

I have no words for that suit or those shoes.

I like being tickled just not for a long time.

I believe everyone deserves a second chance. But just one.

I don't really like baked chicken or fish.

I've never watched Family Guy.

I don't understand how people are gonna wear sandals and not cream their skin. Did you not look at your feet when you put your shoes on?

Darius T. Williams said...

Funny pictures...and yes - water should NOT smell.

12kyle said...

@ e
Family Guy is funny. It took me a minute to catch on but I love that show

@ BorednTalkative
LoL!!! She's 2 and she runs you, doesn't she?

Baked chicken is the bomb!

I really don't know what she was thinking. Maybe she just wasn't thinking at all

@ Darius
I hate when you can smell chlorine in the water. I can't drink that

The F$%K it List said...

WHHOOOO Picture post!

Old Boy suit was something else, those shoes A HOT MESS.

When I ride the A train all of the Trini Indians smell like they washed, brushed their teeth, combed their hair with Cologne. Its SO ANNOYING.

I like both baked chicken and fish, Especially Escovitch bring it on!

I think I lean more toward Family Guy. So inappropriate but still funny.

Tha L said...

Dang Kyle, you KNOW you love some Sanaa...seems like every "off tha dome" has her damn picture in it LOL!

Anywhoo...I absolutely HATE being tickled. I get hella violent.

I used to be a hard core simpsons fan, but now I'm family guy all the way!

baked fish or chicken? well, since I haven't eaten chicken in ten years, I'ma hafta go with fish...but I prefer that shit fried.

homeboy on the train with that suit...all he needs is a wanna-be-pimp hat to top it off LOL!

Torrance Stephens - All-Mi-T said...

depends on what smart is defgined as and yes they do on the shoes
i know some women who spend that much on other folks hair and a weave?

suiteSTL said...

I am so mad at that damn suit it just really killed my spirit. I wanted to comment on so much more but that suit just tired me out for the day

Anonymous said...

pics are hilarious!

yeah I like S. Lathan...I'd do her!LOL

everyone should get a second chance but bad sex for the first time is soooooo disappointing I think it depends on the circumstances.....nerves can come into play if you've been really wanting this person for a long time but that's why a shot of Patron is always a good thing.

Baked fish

Family guy!

I'm ok with being tickled but in all honesty who who really does that at our age.

As far as flops are concerend, I'm pretty addicted to them and wear them every chance I get but I don't live on the east anymore so I get a pass

you should be a comedian.....I'm just sayin cuz your a** is FUNNY!

12kyle said...

@The F$%K it List
I gotta come to NYC and get on the infamous A Train. I'd prolly have a field day with my camera phone.

Brushed their hair in cologne? Lmao!!! U stoooopid

Family Guy is sooooo inappropriately funny

@ L
I must admit...Sanaa has been on this post once or twice. LoL

I'm the same way. If you tickle my feet, you might get kicked in the head.

If that dude would have had a top hat on...I swear...I would've lost it! Lmao!!!

@ rawdawgbuffalo
$200 for weave? Really? Ohhh hellllz no!!

@ suiteSTL
Welcome to the 12th Planet. Make sure that you come back. We have a good time over here. We're here every day...hangin out like wet clothes.

I'm gonna step out on a limb and say that he might be the only dude in Atlanta that has a suit like that. LoL

12kyle said...

@ Anonymous
Thanks 4 tha luv

Noooo dout! Sanaa can get dunnnnnnn! lol

Nuffin wrong with flops. I like em. Just make sure that your feet are tight. If they aren't, then you betta hope that I'm not around. LoL

I'm just tryin' bring to light some of the stuff that I find funny. Maybe I aint crazy afterall?

Miss Mika said...

Oh lord, I am going to have to make sure that I am tip top everyday I step out in public, otherwise, there might be some unauthorized pictured snapped.

That is an interesting color suit, but I see stuff like that all the time in LA. From the celery green, to the blood red with white pinstripes... they make suits in odd colors and they do get rocked.

Water should have absolutely no kind of smell whatsoever. If I can smell it, I am not going anywhere near it.

I am not a ticklish person. No matter how hard one might try, it does nothing for me.

Baked chicken. Not a fan of fish.

Flip flops in 40 degree weather? I bet she was wearing a sweater too, huh? HAHAHA!!!

The Dreamy One said...

see you are gonna get yourself hurt snapping people feet and suits on the train. you better stop,lol

and sanaa lathan is so gay!!! sorry i know your gonna kill me for that,lol

ohhh i hope nobody ever snapped my toes while they were ashy. i have those moments sometimes,lol

i like to be tickled!!

umhhhh yeah I have had sex on the first night. really i dont think that you can redeem yourself with stuff like that!!

Beautifully.Conjured.Up said...

ROTHFL @ "baby asprin orange!!!!!!!!"

I have tears in my eyes from laughing at that!!!!!!!!!!!

Keith said...

I love Sanaa Latham.

Now that suit....Baby Aspirin Orange??? OMG I'm rollin on the floor laughing at that....

You can't tell dude that he aint as clean as the board of health.

My brother used to call people like him "Saturday Afternoon Dressers." He used to go-"Oh it's Saturday afternoon huh? That's why he's wearing a red suit." and I would scream....

CurvyGurl ♥ said...

ROFL! Baby aspirin orange made me cry. Is it me or was the hem falling out too...ne'mind...

Coogie Cruz said...

I Love Sanna!

Baked chicken.

I hate MARTA with a passion even though its my only means of transportation, lol.

Simpsons.

No tickling but my kiddies(at work) try to tickle me constantly. Hmph.

Smarty Jones said...

I just read the whole bad sex question. Everybody gets three chances.
Think about it, you get three strikes and you're out. Three outs and you change sides. Three periods and hockey. I could go on but I won't.
My point is, the first time with anyone could be a fluke. If it's really good the first time, it could suck the next and vice versa.
You get three chances. Unless it's really, really bad. One guy one time made me feel like a lesbian. I kept screaming in my head, "but I'm straight!"

Stew said...

have you came across some water that had a smell?

everyone gets a second chance.

now....family guy, back is simpsons early days it is a close race

i may go see that dumb movie because ali larter is in it and i think she is a good actress. she is pretty good on Heroes if you as me

suiteSTL said...

Just FYI we've been here plenty of times before but we both blogged under different names (Suite B. and Lea). Make sure you come check out what new things we got going on

Luvvie said...

Ooo Lawd! That man's Steve Harvey suit pretty much has me done. but then again, I'm from Chitown and some Southsiders rock that on a regular. Jeebus be some taste!

Oyin said...

I love Sanaa in love and basketball

Hate too much cologne

dont care about tarheels

classes or glasses?

Your son is smarter than you think

Im going to see the movie cos I might be the stalker girl and I need to know how to be more efficient in this job...lol

people do spend 200 on jordans the most ive spent was 170.00

hey were those my feet....hahaha


HAPPY EASTER BABES!!

12kyle said...

@ Mika
Always be aware of random cell phones. LoL

Noooooo! Not celery green!

No fish? Say word?!?

@ Dreamy
One day I might get caught...but until then...I'ma keep on snappin'

Sanaa can be gay with me any day! LoL

No second chances with Dreamy, huh? Gotta come correct!

@ Beautifully.Conjured.Up
When I saw this dude, I had to get him. It almost looks like he's posing. He didn't know that I took it, tho.

@ Keith
It's a wonder that he didn't cut himself when he got dressed b/c he was tooooo sharp. Lmao!

@ CurvyGurl ♥
Was it even hemmed? LoL

@ Coogie Cruz
Sanaa and me...we make a great couple don't we?

MARTA is tough b/c you can see comic relief but there's also a ton of ignorance on there, too.

@ Smarty Jones
LMAO @ u!!!! Feel like a lesbian

@ Stew
I've smelled water that smelled like chlorine

I think Family Guy is hilarious. I still watch both.

@ suiteSTL
Word? Ok! That's what's up. SuiteB, you got married right? Congrats to you.

Hayyyy Lea! It's been a minute. Sup wid yah?

@ Luvvie
Welcome to the 12th Planet. Make sure that you come back. We have a good time over here. We're here every day...like a bad habit

I heard that the Chi-town suit game is funny. Downright hilarious! LoL

ninamm said...

I don't like to be tickled, and I'm not ticklish to boot. It kinda...itches to me.

Baked chicken.

It would be in dude's best interest to lay the pipe extensively on his first shot up in this, cuz I don't specialize in 2nd chances. Somebody else might though! LOL